Barcelona: Full | Cartell · Tarragona: Full | Cartell · Girona: Full | Cartell  · València: Full | Cartell

El poble de Palestina porta dècades sent perseguit, atacat i massacrat per l'Estat feixista, colonialista i sionista d'Israel. Gaza s'ha convertit en el major camp de concentració del món, amb prop de dos milions de persones vivint en la penúria, sense poder sortir del territori i patint constants bombardejos que han causat milers de víctimes en els últims anys.

Netanyahu i el seu govern ultrareaccionari estan desfermant un nou genocidi que s'ha cobrat en aquests dies la vida de 3.000 innocents mentre més d'un milió de civils es debaten entre fugir o ser exterminats. Una ofensiva militar que compta amb el suport dels EUA, la Unió Europea i el govern espanyol encapçalat per Pedro Sánchez.

La hipocresia que estem vivint per part dels presidents d'Occident no té límits. Els mateixos que ara titllen tota la població palestina de “terroristes” i que tenen als seus mitjans de comunicació treballant a tot gas per a justificar el terrorisme d'Estat d'Israel, són els que permeten una salvatge ocupació militar i les violacions sistemàtiques dels drets humans de milions de palestins i palestines. Els mateixos que amb la seva política racista han convertit el Mediterrani i les portes d'Europa en una fossa comuna. Què passa, que unes vides valen més que unes altres? No tenen vergonya, no ens empassem la seva propaganda!

Les imatges d'aquest nou extermini ens estan commocionant i han generat una enorme indignació. Les mobilitzacions en solidaritat amb el poble palestí estan sent multitudinàries a tot el globus: Nova York, Chicago, Londres, Amsterdam, París, Madrid, Barcelona… i a tot el món àrab. Una solidaritat internacionalista, d'esquerres i progressista que res té a veure amb fer costat a Hamàs i el seu integrisme religiós.

El Sindicat d'Estudiants estem al costat del poble palestí, de les seves dones, homes i nens, pel seu dret a una vida lliure d'opressió, a la independència real, a la fi de l'ocupació i a poder gaudir de justícia social sense esclavitud imperialista.

Per això cridem tot el jovent a la vaga general estudiantil el proper 26 d'octubre, a buidar les aules i a participar en les mobilitzacions que celebrarem a les 12h, per a dir a les nostres germanes i germans de Palestina que no estan soles i que no ens quedarem de braços creuats mentre es redueix Gaza a enderrocs i a un mar de sang.

Alto al genocidi, no en el nostre nom!

Visca la lluita del poble palestí per la seva llibertat!

Fora les tropes d'ocupació sionistes!

CONCENTRACIONS 12H

Barcelona: 12h Plaça Universitat

Tarragona: 12h Plaça Imperial Tàrraco

València: Facultat d'Història (Av. Blasco Ibáñez)